Hossein.Z1374
Everything You Need, I Trying To Put It 
نويسندگان
آخرين مطالب ارسالی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Hossein.Z1374 و آدرس funperson.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هر چقدر هم که از شروع زندگی مشترک شما و همسرتان زمان گذشته باشد، بازهم شما همیشه شروع کننده رابطه جنسی هستید. هرچند مردها از پیش قدم شدن برای رابطه جنسی هیچ ابایی ندارند ولی همه آنها دوست دارند که گاهی هم زن اولین قدم را برای شروع بردارد.

در حقیقت مردها هیچوقت نمیفهمند که چرا بعضی از زنها هرگز به هنگام احساس تحریک جنسی و شهوت، از آنها تقاضای سکس نمیکنند؟

برای خودداری زنها در ابراز تمایل و اقدام برای شروع سکس دلایل متعددی وجود دارد که در اینجا شایعترین آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. شما با بکار گیری چند نکته ساده میتوانید بر این اشتباه زن فایق آمده و او را وادار سازید که حداقل در نیمی از موارد برای انجام سکس با شما پیش قدم شود.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:1 ] [ Emperator ]
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:59 ] [ Emperator ]

با تشکر از سوال خانم لیلا - ک از تهران  که پرسیده بودند اگر هر شب با همسر خود رابطه داشته باشیم چگونه باشد که تنوع داشته باشد؟


ادامه مطلب
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:57 ] [ Emperator ]

شما نیز ممکن است دچار اشتباهاتی درباره تهیه و مصرف آجیل شوید که در این جا به 6 مورد از آن ها پرداخته ایم.

1 - بعضی ها خیال می کنند آجیل ارزش غذایی ندارد و به قول معروف، شکم پرکن است!

اصلا این طور نیست! آجیل منبع سرشاری از پروتئین، آهن، روی، کلسیم، پتاسیم و بسیاری دیگر از مواد معدنی و ویتامین های آنتی اکسیدان است

2 - بعضی ها فکر می کنند چربی آجیل، سلامت قلب را تهدید می کند .

البته آجیل چرب است، اما چربی اش از نوع اشباع  نشده است که کلسترول خون را پایین می آورد و خطر بیماری  های قلبی و عروقی را کم می کند. اغلب مغزهای موجود در آجیل شامل ۹۰ درصد اسیدهای چرب اشباع  نشده هستند.

3 - برخی می گویند آجیل سرطان زاست .

برعکس! انواع آجیل حاوی آنتی  اکسیدان هایی است که باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود. این آنتی  اکسیدان ها از اکسید  شدن و تخریب سلول ها و بروز بیماری  هایی مانند دیابت هم جلوگیری می کنند. البته دیابتی ها برای مصرف آجیل باید میزان تقریبی انرژی و کربوهیدرات آجیل مصرفی روزانه  خود را محاسبه کنند و آن را از کل کالری و کربوهیدرات دریافتی روزانه شان کم کنند.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:56 ] [ Emperator ]

راهنمای نگهداری باطری موبایل

برترین ها: شارژ کردن بیش از حد گوشی ممکن است آسیب بیشتری به آن بزند. زیرا چرخه حیات باتری را کاهش می دهد و نمی گذارد مردم در هزینه برق خود صرفه جویی کنند.

تقریبا میلیون ها نفر از مردم مدت زیادی گوشی موبایل و دیگر لوازم خود را در حالت شارژ نگه می دارند و بیش از حد آن را شارژ می کنند.

به طور مثال، برخی عادت دارند که گوشی خود را شب ها قبل از خواب به شارژر متصل کرده و صبح که از خواب بیدار می شوند و لازمش دارند، آن را از شارژر جدا می کنند.

متاسفانه این گونه افراد بیشتر از آنچه که فکرش را بکنند ناخواسته و ندانسته متحمل هزینه شده اند.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:55 ] [ Emperator ]
این دختر زیبا پر درآمد ترین خواننده در سال ۲۰۱۱ شد + عکس
 
تیلور سوئیفت 35 میلیون پوند در یک سال از موسیقی درآمد داشته است و به همین دلیل پر درآمد ترین خواننده سال 2011 انتخاب شده است. مبلغ درآمد او دقیقا 35719902 پوند است. او به تنهای در امریکا توانست 8.8 میلیون دلار درآمد داشته باشد . او علاوه بر اجرای موسیقی آهنگ سازی نیز میکند و در این زمینه نیز فرد موفقی است. در این لیست بعد از او گروه" یو-دو" ، " کنی چنسی " و لیدی گاگا حضور دارند.

ادامه مطلب
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:50 ] [ Emperator ]

لف: در زمان شاه طهماسب صفوی، یعنی در سده شانزدهم میلادی، واحد پول ایران «شاهی» بود و هر ۲۰۰ شاهی برابر با یک «تومان». طبق مندرجات سفرنامه جنکینسون، در آن زمان هر شاهی با یک شیلینگ انگلیس برابر بود. هر پوند استرلینگ برابر با ۲۰ شیلینگ است. بنابراین، یک تومان ایران برابر بود با ۱۰ پوند انگلیس. یعنی، ارزش پول ایران ده برابر پول انگلیس بود.

در سده هیجدهم میلادی، ارزش تومان ایران به تدریج کاهش یافت و ارزش پوند انگلیس افزایش. در نیمه اوّل سده نوزدهم میلادی، یعنی در دوران سلطنت فتحعلی شاه و محمد شاه قاجار، دو پوند استرلینگ برابر با یک تومان ایران شد. در این زمان یک پوند برابر بود با ۲۵ فرانک فرانسه و ۱۰ روپیه هند. یعنی، یک تومان ایران برابر بود با ۵/ ۱۲ فرانک فرانسه. در همین زمان، یک تومان ایران با دو دلار و پنجاه سنت آمریکا برابر بود.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:49 ] [ Emperator ]

جام جم:4عضو یک باند تبهکاری که به بهانه مسافرکشی، زنان و مردان را ربوده و با انتقال به بیابان های بهشت زهرای تهران و جاده قم اموالشان را می دزدیدند، دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده اواسط بهمن امسال با شکایت زن جوانی از 2 مرد به اتهام آزار و اذیت و سرقت پول هایش در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. زن جوان که از به یاد آوردن حادثه آن شب تلخ همچنان وحشت داشت، به پلیس گفت: آن شب در میدان راه آهن تهران سوار یک خودروی پراید سفید شدم تا به خانه مان بروم. در میانه راه راننده به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما به حرف هایم توجهی نکرد. از مرد مسافری که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود، کمک خواستم اما او با تهدید چاقو از من خواست ساکت شوم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:28 ] [ Emperator ]

هم آقایون و هم خانم ها بخونند به دردشون میخوره!!!

 

جذاب ‌ترین شکل اندام خانم‌ها از دیدگاه مردان

 

دوست دارید بدانید که از نظر مردها واقعاً کدام شکل بدن جذاب‌تر است؟ ممکن است ناراحت شوید، چون این چیزی نیست که انتظار شنیدنش را داشته باشید اما واقعیت است.

من یک مرد هستم و درمورد این مسئله تابحال با هزاران مرد صحبت کرده‌ ام. اطلاعات زیادی طی این سال‌ها جمع‌آوری کرده‌ام و تجقیقات و مطالعات مختلفی را هم در این مورد مطالعه کرده‌ام.

پاسخ این سوال ممکن است باعث تعجبتان شود.

دوستتان ممکن است بگوید چه اهمیتی دارد که بقیه چه فکر می‌کنند. فقط باید خودتان باشید. اما خودتان بودن ممکن است باعث تنهاییتان شود.

مطمئناً باید خودتان باشید، اما بهترین شکل خودتان. به شما اطمینان می‌دهم که لازم نیست برای بهتر کردن شکل بدنتان هیچ قسمت از بدنتان را ببُرید!! باید بهترین چیزی که درونتان است را پرورش دهید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:11 ] [ Emperator ]
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:10 ] [ Emperator ]

"آنکه ثروت خود را باخت، زیاد باخته است ولی آنکه شهامت خود را باخت پاک باخته است". سروانتس

"افراد منطقی خودشان را با دنیا تطبیق می دهند. افراد غیر منطقی سعی می کنند دنیا را با خودشان تطبیق دهند. پیشرفت بستگی به افراد غیرمنطقی دارد".

جرج برنارد شاو

" آنچه را می شنوم، فراموش می کنم. آنچه را می بینم، به خاطر می سپارم. آنچه را انجام می دهم، درک می کنم". کنفوسیوس

"«موانع» آن چیزهای وحشتناکی هستند که وقتی چشمتان را از روی هدف بر می دارید، به نظرتان می رسند". هنری فورد

"تمام حقایق سه مرحله را پشت سرگذاشته اند: اول، مورد تمسخر واقع شده اند. دوم، به شدت با آنها مخالفت شده است. سوم، به عنوان یک چیز بدیهی پذیرفته شده اند". آرتور شوینهاور


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:8 ] [ Emperator ]

بهار هنرمند است، باور ندارید؟ نگاهی به اطراف خود بیندازید و ببینید وقتی كه می آید چگونه به همه چیز رنگی تازه می بخشد.

شكوفه ها روی شاخه های درختان خشك و بی برگ می نشیند و گل های بنفشه دوباره همه جا را می گیرد. پس بهار را باید به چشم یك هنرمند نگاه كرد.

به مناسبت آمدن بهار، این هنرمند بزرگ، گذری داریم بر زندگی هنرمندان كشورمان كه در ایام نوروز متولد شده اند.

ژاله علو

«ژاله علو» یكی از بازیگران خوبی است كه او را در سریال های تلویزیونی چون مختارنامه، روزی روزگاری و... دیده ایم. این هنرمند متولد نخستین روز بهار سال 1306 است. او در عرصه هایی چون گویندگی رادیو و دكلمه موسیقی ها حضور داشته و در هنر دوبله یكی از هنرمندان مطرح است. این هنرمند از برگزیدگان هشتمین همایش چهره های ماندگار سال ۱۳۸۹ است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:5 ] [ Emperator ]

.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

Hi, Are You Ok? Welcome to My web Please Help To Me Until To Complet My Web Thanks For Your Notice To My Web
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 43959
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تماس با ما

كد بارش قلب


آمار سایت